Skip to main content

„A döntéseinket, viselkedésünket főként érzelmeink vezérlik, követjük a szokásainkat, előítéleteink, beállítódásaink befolyásolják, mit észlelünk a minket körülvevő eseményekből, történésekből és azt is, hogyan értelmezzük ezeket.”

Ügyfélorientált gondolkodás, viselkedés. A képzés célja, hogy ezek a szavak ne csak jelszavak, hanem valóban a mindennapok munkafolyamataiban fellelhetők legyenek. Segítség az ügyfélkapcsolatokon dolgozó munkatársaknak abban, hogy hogyan tudják megfelelő módon kezelni az esetleges panaszokat. Hogyan tudják a vendégek, ügyfelek, partnerek megelégedésére kezelni a céges hívásokat, leveleket, személyes kéréseket, mindezt hatékonyan és mindenki megelégedésére. Kivel, hogyan viselkedjünk, hogy az ügyfél is elégedetten távozzon és a munkatárs is büszke legyen magára és szeresse munkáját. Személyiség ismerettel és önismerettel, az alap kommunikációs technikák és gyakorlatok elsajátításával minden nap egy pozitív kihívás lehet.

A képzés folyamán az alábbi ismereteket sajátítják el:

  • Az alap viselkedéskultúra szabályainak megismerése
  • Rang, nem, kor – hármas szabály
  • Üdvözlés, köszönés, bejelentkezés (telefonon)
  • Empátia, érzelmi intelligencia
  • Kommunikáció alapszabályai
  • Verbális, nonverbális kommunikáció helyes alkalmazása, ezek felismerése és a megfelelő viselkedési minta ennek megfelelő kiválasztása
  • Szokások, előítéletek, elvárások
  • Személyiség típusok
  • Milyen személyiség vagyok én?
  • Hogyan ismerjük fel könnyedén a személyiség típusokat, ezeket hogyan kezeljük
  • Miben segíthetek? Segíteni szeretnék!
  • Kinek jó a lassúság?
  • Ügyfél típusok
  • Kérés típusok
  • Panasz típusok
  • Ügyfélpanasz
  • Panaszkezelési gyakorlatok
  • Panaszok írásban és szóban
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Netikett
  • Helyzet gyakorlatok
  • „Nehéz esetek” – „nehéz emberek”

A fenti tematika tájékoztató jellegű. Minden alkalommal előzetes megbeszélés után, az igényeket felmérve, személyre szabottan alakítom ki a végleges tematikát.

micski marianna ajanlatkeres Micski Mariann Consulting Coaching Coach

Szeretne részt venni a képzésen?

Kérjen egyedi ajánlatot!

Ajánaltkérés