Skip to main content

„Vendégül látni valakit, az egyik legkönnyebb és egyben legnehezebb feladatok egyike. Mint vendéglátók, sokat elárulhatunk magunkról, már az első percben….. és ebben a percben, olykor több minden dől el, mint egy több órás tárgyalás alatt.”

A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák az alap illem, etikett szabályokon túl azokat a viselkedési formákat, melyeket a vendégek megelégedésére és önmaguk értékelésére válnak. Képesek lesznek a vendégekkel könnyebb és jobb kapcsolatot kialakítani, könnyebben tudják az esetleges reklamációkat, konfliktus helyzeteket kezelni. Ezen kívül képesek lesznek az általános rendezvények megszervezésén és lebonyolításán túl, összetettebb, akár nemzetközi két vagy többoldalú események, protokoll alkalmak lebonyolítására. Elsajátíthatják azokat az ismereteket, amelyek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy a szervezés kezdeti szakaszától a lebonyolításon át egy sikeres rendezvényt tudjanak magukénak. Betekintést nyerhetnek a nemzetközi diplomácia életébe és az ott elkerülhetetlenül fontos protokoll szabályok alkalmazásába.

A képzés folyamán az alábbi ismereteket sajátítják el:

  • Általános viselkedéskultúra szabályainak megfelelő alkalmazás
  • Illem, etikett, protokoll alapfogalmak
  • Rendezvények szervezésének előkészületei
  • Meghívók szerkesztése
  • Nemzeti jelképek használata egy rendezvényen
  • Zászló protokoll
  • Virág mint ajándék, a virág mint dekoráció
  • Ajándék és ajándékozás
  • Rangsorolás
  • Ültetési rendek (asztalnál, színházban, gépkocsiban)
  • Ültetés üzleti megbeszélésen, étkezéssel egybekötött alkalmakkor
  • Névjegy és használata
  • Vendég fogadás szabályai
  • Vendég kísérés
  • VIP vendég(ek) megfelelő kezelése, fogadása, vendégül látása
  • Hinterland
  • Hosstesek megfelelő kiválasztása, a feléjük támasztott követelmények meghatározása egy rendezvény alkamával
  • Kommunikáció a beszállítókkal, alvállalkozókkal
  • Forgatókönyvek fajtái
  • Vendéglátási alkalmak, álló ültetett és ültetett álló alkalmak, sajtótájékoztató stb
  • Két vagy többoldalú tárgyalások szervezése és lebonyolítása
  • Delegációs programok szervezése, lebonyolítása
  • Vallási ismeretek
  • Gasztronómia, éttermi etikett
  • stb.

A fenti tematika tájékoztató jellegű. Minden alkalommal előzetes megbeszélés után, az igényeket felmérve, személyre szabottan alakítom ki a végleges tematikát.

20190122 172804 1 Micski Mariann Consulting Coaching Coach

Szeretne részt venni a képzésen?

Kérjen egyedi ajánlatot!

Ajánaltkérés